Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezaryaksum
    Ambiente
    • 2010
    • 126

    Czy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
    pozdrawiam

    Komentarz

    • Rosomak
      L&K
      • 2011
      • 1365
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez Irde
      kto miał wymieniane genialne wtryskiwacze i przy jakim przebiegu.
      ja przy 7 tys km jeden wtryskiwacz...
      Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
      http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
      Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

      Komentarz

      • cezaryaksum
        Ambiente
        • 2010
        • 126

        Zamieszczone przez Irde
        Zamieszczone przez cezaryaksum
        Czy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
        Proponuję zadać dodatkowe pytanie, kto miał wymieniane genialne wtryskiwacze i przy jakim przebiegu. Ja przy 13 tys. - wszystkie cztery.
        cała ta akcja ma na celu ochronę silnika (tak wynika z powyższego pisma) wiec wymiana wtryskiwaczy nie ma nic z nią wspólnego. O wtryskiwaczach były tematy, jednym przy 13 tys wymieniali mi przy 45 tys chyba, później 120 tys bo gwarancja się kończyła to wymienili mi na zaś.Teraz mam 160 i jest ok póki co. Generalnie podobno maks do 100 tys dociągają. Ale o problemach z gniazdami lub głowicą w BSE nie słyszałem na tym forum jeszcze.

        Ciekawe czy jest różnica w instalacji w tourze i FL gdzie trzeba było dopłacić. Bo widze powyżej że takie macie i padły wtryski bardzo szybko. Ciekawe czy to kwestia oszczędności w gratisie?
        pozdrawiam

        Komentarz

        • kecaj
          RS
          • 2009
          • 1511
          • Superb II (3T4)

          Zamieszczone przez cezaryaksum
          Czy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
          Ja wiem o 3 przypadkach w różnych częściach wielkopolski. 2 reklamacje załatwiono pozytywnie, 1 odmownie (mimo, że auto było na gwarancji)
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz

          • chrisol
            Drive
            • 2008
            • 86
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Zamieszczone przez cezaryaksum
            Czy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
            Jak byłem na przeglądzie rocznym to też stał jeden Tour II BSE LPG ze zrzuconą głowicą. Podobno przebieg około 80tyś i samochód ostro traktowany ... choć nie wiem skąd mechanik wiedział o tym.
            OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

            Komentarz

            • yunior81
              RS
              • 2010
              • 1657
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              Zamieszczone przez chrisol
              choć nie wiem skąd mechanik wiedział o tym.
              Cuda Panie cuda ...... :lol:

              ps. teraz aż strach nie jeździć do ASO, bo nikt inny nie wiem tyle o naszych autach co ONI .......!!!!! :lol:

              Komentarz

              • filip_auto
                Ambiente
                • 2011
                • 164

                Zamieszczone przez logan_x
                Zamieszczone przez filip_auto
                Ja co prawda mam 1.6 bfq ale już przerobiłem je na pionowo wcześniej były w pozycji leżącej pod kontem 45 stopni.
                Mógłbyś zrobić fotki jak to u Ciebie teraz wygląda.
                Mozę masz jakieś wskazówki jak to przerobić.
                Dziś przyszły nowe wtryskiwacze no i od razu wywaliłem stare i włożyłem nowe.

                Teraz ładnie stoją pionowo i oczywiście odwrócone o 180 stopni żeby nie było problemu ze sprawdzeniem stanu oleju bo poprzednio była pajęczyna.

                Odłączony akumulator żeby wykasować ECU benzyny jutro przed wyjazdem do pracy trzeba będzie go podłączyć i pojeżdzić trochę na benzynie. A w piątek śmigam do Lubicza koło Torunia. I tam z gaziarzem wpadamy na autostradę i strojenie.

                Przy okazji wymieniłem świece kolejny raz na Denso przez 32000 upaliły się elektrody 1,5 mm było 0,8 po wyjęciu 0,95mm

                [ Dodano: Sro 15 Maj, 13 14:29 ]
                tak to wygląda z drugiej strony
                Załączone pliki

                Komentarz

                • gregors
                  Drive
                  • 2010
                  • 95
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  A mógłby ktoś wrzucić fotki przed przykręceniem listwy w pionie, będę wdzięczny.
                  Pozdrawiam GregorS

                  Komentarz

                  • bishop
                    L&K
                    • 2012
                    • 1430

                    Zamieszczone przez cezaryaksum
                    Czy komuś na forum wypaliło gniazda zaworowe lub miał uszkodzoną głowice w BSE?
                    Pytanie było dokładne , czy na forum ? :twisted: , a nie za górami za lasami gdzieś na ziemi wielkopolskiwej , ktoś widział bse z otwartą maską... :lol: , kecaj , chrisol , jak podają wtryski to forumowicze pisali, jak siadały sprężyny , rozrzad i dwumasa też , tylko z wypalonymi gniazdami nikogo nie widac zwłaszcza na gwarancji...

                    Komentarz

                    • leonn
                      RS
                      • 2011
                      • 2726
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Gaz w silnikach CHGA podlaczany jest przez wkretki do kolektora ssacego czy do glowicy ??
                      Tak samo jak w BSE do kolektora.



                      filip_auto, gdzie Ty masz umieszczony reduktor? Skoro zasilanie listwy masz z prawej strony. Twoja instalacja nie była montowana w ASO?

                      Komentarz

                      • filip_auto
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 164

                        Reduktor jest na dole w prawym dolnym rogu zderzaka a nadkolem.

                        Chyba jak w każdym 1.6 bfq i montowanej gazowni w ASO

                        Jakiś inżynier to wymyślił ja bym mu chyba zabrał papiery bo dostęp do wymiany FFL jest beznadziejny bez janału lepiej się za to nie zabierać a najlepiej to trzeba wykręcić cały elektrozawór.

                        Jednym słowem masakra.

                        Komentarz

                        • Tatra
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 248
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          Zamieszczone przez oldbrother
                          Proponuję aby kolega Tatra odpisał im jeszcze raz z takim pytaniem wraz z zapytaniem jak się to ma do budowania zaufania do marki, do tego aby za jakiś czas ponownie ich wybrać przy zakupie nowego samochodu skoro zmieniają jego parametry pracy po zakupie? Bo może za chwilę np. obniżą moc silnika z nominalnych 102 do 75 KM w imię troski o klienta żeby ich cherlawy silnik wytrzymywał pracę z LPG? Przecież wg nich mogą...
                          Odpowiedź na powyższe pytanie :wink: :
                          Szanowny Panie.

                          Przykro nam, że takimi działaniami osłabiamy Pana zaufanie do marki Skoda Auto. Jednak jednocześnie pragniemy zauważyć, że przejaskrawia Pan omawianą problematykę, wkraczając przy tym w obszar spekulacji.

                          Z wyrazami szacunku,
                          Zespół ©koda INFO

                          " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
                          Pzdr. - 1.6 MPI

                          Komentarz

                          • leonn
                            RS
                            • 2011
                            • 2726
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            Zamieszczone przez kecaj
                            Auta schodzące z produkcji z instalacją LPG o oznaczeniu CHGA (MJ 2009) miały między innymi głowicę 06A 103 351 AA, uszczelkę pod głowicą 06B 103 383 H

                            Auta seryjne bez LPG z silnikiem BSE (MJ 2009) miały głowica 06B 103 351 F, uszczelka 06B 103 383 AG

                            Różnie widać w systemie ETKA.
                            Ciekawe czym one sie różnią, zastosowanymi materiałemi podczes produkcji? Coś jednaki w tym musi być, bo jednak końcówki maja inne.


                            Zamieszczone przez filip_auto
                            Reduktor jest na dole w prawym dolnym rogu zderzaka a nadkolem.
                            Mam podobnie zamontowany w Megane, ale będe to przerabiał.

                            Komentarz

                            • beatnik
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 226

                              koledzy mozna zgrac stary wsad programami do lpg?, jak tak to nie widze problemu, oni wgraja nowy, wracamy do domu wgrywamy stary.
                              7.3LPG/100 ~ 60km/h

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                Zamieszczone przez Tatra
                                Przykro nam, że takimi działaniami osłabiamy Pana zaufanie do marki Skoda Auto. Jednak jednocześnie pragniemy zauważyć, że przejaskrawia Pan omawianą problematykę, wkraczając przy tym w obszar spekulacji.
                                Odpisz im ze to z Twojej kieszeni teraz trzeba bedzie tankowac od 20-90% wiecej benzyny niz do tej pory i przez to posiadanie tego samochodu staje sie coraz mniej oplacalne szczegolnie z instalacja LR ktorej ASO nie potrafi wystroic, a jedynie wykonac autoadaptacje wg zalecen nie zwracajac uwagi na parametry pracy silnika w calym zakresie predkosci obrotowych.

                                filip_auto, Co za paprok pocial ta oslone od silnika. Kopnal bym go w dupe :idea:
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • filip_auto
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 164

                                  Jak bym ja to montował to by nic nie trzeba było wycinać. Ale że to montowało aso to trzeba było wyciąć bo przewody ocierały o kant pokrywy. Jak się dobrze przyjrzysz jak poprzecierane były przewody od czujnika ciśnienia i temperatury gazu w listwie podobnie było z przewodami od wtryskiwaczy.

                                  Komentarz

                                  • Octavianos
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1130

                                    Ale się jazda z tym wszystkim zrobiła...Ciekawe ile u mnie instalacja i głowica wytrzyma. Jak na razie 23 000km i zero problemów - oby tak dalej.
                                    SIMPLY CLEVER
                                    Wiesz co dobre :-)

                                    Moja Maszyna
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                                    Komentarz

                                    • aronus
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 643
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      Zamieszczone przez Octavianos
                                      Ale się jazda z tym wszystkim zrobiła...Ciekawe ile u mnie instalacja i głowica wytrzyma. Jak na razie 23 000km i zero problemów - oby tak dalej.
                                      Panowie nie podadajmy w pesymizm U mnie 140 tys. km na gazie i zero problemów z silnikiem. Po 120 tys wymana reduktora i jednego wtrysku, instalcaja BRC.

                                      Komentarz

                                      • piotrek_os
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 8160
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        Zamieszczone przez aronus
                                        U mnie 140 tys. km na gazie i zero problemów z silnikiem. Po 120 tys wymana reduktora i jednego wtrysku, instalcaja BRC.
                                        to po tylu km to te niby ori wtryski montowane w ASo miałbys ze 3ci kpl. :diabelski_usmiech
                                        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                        Komentarz

                                        • pietrek125
                                          Rider
                                          • 2012
                                          • 416
                                          • Octavia II combi (1Z5)

                                          Normalnie masakra...dwóch moich kumpli którzy mają O2T służbowe juz maja nowe softy, w mojej czeka mnie przegląd za 1,5tyś i zamierzam się nie zgodzić na nowego softa...zobaczymy jaka z tego wyjdzie buba...A tak na marginesie to z czego oni robią te gniazda zaworowe...z plasteliny?...rozumiem że w produktach FSC i FSO przed 89r wypalały się gniazda przy LPG , ale w niemieckiej konstrukcji po 2000r...


                                          Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                          CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                          Komentarz

                                          • koszu84
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 20

                                            dotrysk paliwa

                                            Witam. Dzisiaj miałem okazję dobyć rozmowę z doradcami serwisowymi w dwóch różnych serwisach, wypytałem się na temat tych niby nowych map przez które miał występować dotrysk paliwa. W jednym z serwisów pracownik zaśmiał się i od razu zapytał sie czy na tym forum to wyczytałem :shock: . W rozmowie dowiedziałem się ze nic takiego nie mam miejsca serwisy nie wgrywają żadnych map i żaden dotrysk paliwa w silnikach 1.6 MPI nie jest potrzebny , wiec ktoś chyba jakaś chorą plotkę puścił.

                                            Komentarz

                                            • Rosomak
                                              L&K
                                              • 2011
                                              • 1365
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              Zamieszczone przez koszu84
                                              W rozmowie dowiedziałem się ze nic takiego nie mam miejsca serwisy nie wgrywają żadnych map i żaden dotrysk paliwa w silnikach 1.6 MPI nie jest potrzebny , wiec ktoś chyba jakaś chorą plotkę puścił.
                                              a to dziwne... Mi w jednym z warszawskich ASO pokazywali pismo z LR bodajże i było tam wyraźnie napisane o dotrysku Pb itp...
                                              Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                              http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                              Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                              Komentarz

                                              • koszu84
                                                Classic
                                                • 2012
                                                • 20

                                                to jak widać nie wszystkie ASO te pisma dostały i się do nich stosują.

                                                Komentarz

                                                • renegat83
                                                  Drive
                                                  • 2010
                                                  • 82
                                                  • Octavia IV (NX3)

                                                  Dzisiaj rano byłem na przeglądzie po 30tys. km, wgrano mi nową mapę, ale żadnych dotrysków nie mam. Mam dość nowy sterownik, bo rok temu w ramach akcji serwisowej wymienili mi na nowy (dziwne, bo nie miałem żadnych problemów z LPG). Doradca mi powiedział, że jak bardzo chcę to może mi je włączyć, ale standardowo ich nie ma:-) Mogą ustawić je tym, który ostro pałują samochód i skarżą się, że brakuje im mocy przy wyższych prędkościach obrotowych. Albo różne ASO dostały różne wytyczne, albo ktoś tu kogoś wprowadza w błąd.

                                                  Komentarz

                                                  • filip_auto
                                                    Ambiente
                                                    • 2011
                                                    • 164

                                                    Nie jestem fachowcem od LPG ale o ile mi wiadomo 1.6 BFQ i BSE mają zamontowaną sondę szerokopasmową i aż się prosi o to żeby zakładać w tych silnikach sterowniki gazu z obd wtedy dawka gazu jest synchronizowana z dawką benzyny tak więc ktoś tu kogoś próbuje załadować w ciula z tym dotryskiem benzyny i padaniem głowic. Jak jest sprawny układ chłodzenia i zastosowany odpowiedni olej w silniku auto nie powinno się przegrzewać i z głowicami nie powinno być problemu. No chyba że ktoś ostro daje w palnik to wtedy na benzynie silnik padnie.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...